Müşteri Hizmetleri: 0850 305 2325

Kargoyla Cihaz Gönderimi




Tüm Türkiye'den Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönül rahatlığıyla gönderebilirsiniz.
Cihazınızın kutusu bulunmuyorsa eğer kargo şubelerinden cihazınıza uygun kutuyu temin edebilirsiniz. Kargoda zarar görmemesi için cihazınızın etrafını kaplamanızı ve zarar gelmeyecek halde kutulamanızı rica ederiz. Cihazınız servisimize ulaştığında müşteri hizmetlerimiz sizleri arayıp bilgi verecek ve bunun yanı sıra tarafınıza servis kayıt bildirimleri, cihazınızın durumu sms ve mail olarak tarafınıza iletilecektir. 


ADA Bilişim Sistemleri olarak öncelikli hedefimiz %100 müşteri memnuniyeti ve her zaman ulaşılabilir olmaktadır. Dilerseniz 0850 305 23 23 müşteri hizmetlerimizi arayıp bilgi alabilir, dilerseniz web sitemizden size sms ve mail ile iletilen servis kayıt numaranızla 7 gün 24 saat cihazınızın durumunu sorgulayabilirsiniz. 

Diğer bir önemli konu ise 
garantisiz cihazlardan ADA Bilişim Sistemleri olarak arıza tespit ücreti almamaktayız. Dilerseniz servisimize teslim ettiğiniz cihazınızı herhangi bir ücret ödemeden iade alabilirsiniz. 

ÜCRETSİZ Kargo İle Cihaz Gönderimi 
Türkiye'nin her bölgesinden anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile Arızalı Lenovo cihazlarınızı gönül rahatlığıyla gönderebilirsiniz. Kargo ile cihaz gönderimi talep oluşturmak için 0850 305 23 25 WhatsApp hattımızdan talep oluşturup anlaşma kodumuzla en yakın Yurtiçi Kargo Şubesine gidip Whatsapp hattımızdan size verilen kodu söyleyerek ücretsiz olarak cihazınızı gönderebilirsiniz. Cihazınız servisimize ulaştığında tarafınıza SMS ile bilgi gönderilip ve aranarak bilgi verilmektedir. 

Not: Cihazınız firmamıza ulaştığında sizlere sms ve mail olarak bildirimler geleceği için cihazın içine not olarak Adınızı Soyadınızı, Cep Telefonu Numaranızı, Adresinizi, Mail Adresinizi ve Cihazda yaşadığınız sorunun detaylarını yazmanızı rica ederiz.