Müşteri Hizmetleri: 0850 305 2325

Teknik Servis Hizmetlerimiz





ADA Bilişim Sistemleri Ticaret Limited Şirketi olarak 15 yılı aşkın süredir  Toshiba Türkiye (TNB A.Ş) ye bağlı olarak Resmi Toshiba Notebook Yetkili Servisi ve bunun yanı sıra  Resmi olarak HP ve Lenovo Kurumsal iş ortağı (Business Partner) olarak hizmet vermekteyiz. Sertifkalı çalışanlarımız, uzman teknik kadromuzla ve TSE belgeli servisimizle siz  değerli müşterilerimize teknik destek vermekten mutluluk duymaktayız. Sertifikalarımızı görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 

Arızalı TOSHIBA Notebooklarınızı, bunun yanı sıra en az Toshiba kadar uzman olduğumuz, garanti süresi dolmuş HP ve Lenovo notebooklarınızı servisimize kendiniz getirebilir, dilerseniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak tüm Türkiye'den gönül rahatlığıyla gönderebilirsiniz. Ücretsiz gönderim bilgilerini sayfanın altında görebilirsiniz. 

0850 305 23 23 müşteri hizmetlerimizi arayıp destek veya bilgi alabilir, ihtiyacınız olan orjinal yedek parça veya ekipmanları adresinize ücretsiz olarak kargoyla gönderimini sağlayabilirsiniz. 
Servisimizde kullanılan TOSHIBA, HP ve Lenovo yedek parçaları %100 orjinaldir ve gerek firmamız, gerekse distributor tarafından garantilidir. 

ADA Bilişim Sistemleri olarak öncelikli hedefimiz %100 müşteri memnuniyeti ve her zaman ulaşılabilir olmaktadır. Bunun için bir çok alt yapı yatırımı yapmaktayız.  Servis programımız müşterilerimizin servisteki cihaz durumlaranı her durum değişikliğinde sms, mail ve otomatik arama yaparak bilgi gönderimi yapılmaktadır. Müşterilerimiz dilerse online olarak web sitemizden de cihaz durumunu sorgulama yapabilir ve cihazları hakkında yorumda bulunabilirler. Bunun yanı sıra müşteri hizmetlerimiz aralıklı olarak cihaz hakkında bilgileri müşterilerimize iletmektedir. 

Diğer bir önemli konu ise garantisiz cihazlardan ADA Bilişim Sistemleri olarak arıza tespit ücreti almamaktayız. Dilerseniz servisimize teslim ettiğiniz cihazınızı herhangi bir ücret ödemeden iade alabilirsiniz. 
Başta TOSHIBA olmak üzere HP ve Lenovo notebooklar için servis hizmeti alabileceğiniz işlemler aşağıda listelenmiştir. 

Teknik Servisimizde Yaptırabileceğiniz İşlemler

Orjinal LCD Ekran Değişimi 
Servisimize ekranı kırık veya çalışmayan notebooklarınızı getirebilir, ücretsiz arıza tespiti ardından dilerseniz orjinal lcd ekranınızı veya flex kablonuzu değiştirebilirsiniz. Değiştirilen ekran veya flex kablo firmamız tarafından 1 yıl garantili olup, herhangi bir sorunla karşılaştığınızda ücretsiz olarak tekrar hizmet alabilirsiniz.  

Orjinal Anakart Değişimi / Onarımı
Cihazınız açılmıyor veya görüntümü gelmiyor ? Cihazınızı servisimize getirebilir, ücretsiz arıza tespiti ardından bütçenize göre size verilen teklifler ardından dilerseniz orjinal anakart değişimi veya anakart onarımızı yapıtırabilirsiniz. Değiştirilen anakart 1 yıl, onarım yapılan anakartlar 6 ay firmamız tarafından garantili olup herhangi bir sorunla tekrar karşılaştığınızda ücretsiz olarak firmamızdan hizmet alabilirsiniz.  

Orjinal Ekran Kartı Değişimi / Onarımı
Cihazınızınızın ekranında görüntü bozukluğu mevcut veya gürüntümü gelmiyor ? Cihazınızı servisimize getirebilir, ücretsiz arıza tespiti ardından bütçenize göre size verilen teklifler ardından dilerseniz orjinal ekran kartı değişimi veya ekran kartı onarımı yapıtırabilirsiniz. Değiştirilen ekran kartı 1 yıl, onarım yapılan ekran kartı 6 ay firmamız tarafından garantili olup, herhangi bir sorunla tekrar karşılaştığınızda ücretsiz olarak firmamızdan hizmet alabilirsiniz.  

Orjinal Windows Yükleme / Recovery
Cihazınızınız bir süre sonra yavaş çalışmaya başladı veya virüs mü bulaştı? Dilerseniz cihazınızı servisimize getirebilir ve servisimizde cihazınıza ait orjinal işletim sistemini yükletebilir ve bakım yapıtrabilir, dilerseniz cihazınıza ait orjinal recovery dvd talebinde bulunup kendiniz yükleme yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz sizlere her iki konuda da destek verecektir.  

Orjinal Batarya, Adaptör, Klavye Değişimi 
Cihazınızınızın klavyesi çalışmıyor veya tuşlarımı basmıyor? Bataryanız şarj olmuyor veya şarjı çabuk mu bitiyor? Adaptorunuz cihaza elektrik vermiyor mu?  Merak etmeyin! Cihazınızı servisimize getirdiğinizde uzman teknik ekibimiz ücretsiz arıza tespiti ardından sizlere cihazınızın kullandığı orjinal parça önerisinde bulunacaktır. Dilerseniz bu işlemi web sitemizden müşteri hizmetlerimizden destek alarak cihazınıza ait orjinal klavye, batarya veya adaptoru güvenli şekilde satın alabilirsiniz.  

Ram, HDD, SSD, Değişim / Upgrade 
Cihazınızınız kullabileceği maksimum ram kapasitisine göre servisimizde işlem yaptırabilirsiniz. Teknik ekibimiz sizlere maksimum kapasite hakkında bilgi verecektir. Bunun yanı sıra arızalı hdd lerin değişimi veya ssd ye upgrade işlemide yapabilirsiniz. SSD ler normal hdd lere göre 10 kat daha hızlı çalışır ve cihazınızın performansı hissedilebilecek şekilde üst seviyeye çıkar.

Orjinal Kasa ve Yedek Parçalar 
Servisimizde cihazınızın kullandıgı ekran kasası, ekran arka kasası, klavye kasası, alt kasa ve buna benzer yedek parça temini yapabilir dilerseniz servisimize gelerek değişimini yaptırabilirsiniz.Bunun yanı sıra fan değişimi, temizliği, işlemci sogutucu silikon gres yenileme gibi işlemleride yaptırabilirsiniz.  



Ücretsiz Kargo ile Türkiye'nin Her Bölgesinden Gönderim Yapabilirsiniz

Yurtiçi kargoya teslim ederken aşağıdaki ADA Bilişim ve Yurtiçi kargo anlaşma kodumuzu söylemeniz veya kargo kutusunun üzerine yazmanız yeterlidir. Kargonuz hazır olduğunda dilerseniz 444 9 999 numaralı Yurtiçi Kargo Müşteri Hizmetlerini arayarak kargonuzu yerinizden aldırabilir veya https://www.yurticikargo.com/tr/subelerimiz adresinden size en yakın şubeyi bularak kendiniz şubeye giderek teslim edebilirsiniz. Kargo kutunuz bulunmuyorsa Yurtiçi Kargo'dan Cihazınıza uygun kutuyu temin edebilirsiniz. Kargo işlemleri tamamen ücretsiz olup, hem gelirken hem giderken kargo masrafları firmamız tarafından karşılanmaktadır. 


ÜCRETSİZ Kargo Gönderim Bilgileri
Yurtiçi Kargo Firma Kodumuz: 483985560
Firma Adı: ADA Bilişim Sistemleri Ticaret Limited Şirketi
Adres: Kartaltepe Mah. İncirli Cad. No88 K2 D6 Bakırköy İstanbul
Müşteri Hizmetleri: 0850 305 23 25    

Not: Cihazınız firmamıza ulaştığında sizlere telefon, sms ve mail olarak bilgi ve bildirimler geleceği için cihazın içine not olarak Adınızı Soyadınızı, Cep Telefonu Numaranızı, Adresinizi, Mail Adresinizi ve Cihazda yaşadığınız sorunun detaylarını yazmanızı rica ederiz.