Teslimat ve İade Bilgileri
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Siparişlerinizin ödemesini kredi kartı, banka havalesi ya da
kapıda ödeme yoluyla yapabilirsiniz. Kredi Kartı İşlemleri
Alış-verişlerinizi güvenle yapabilmeniz için kredi kartı
bilgileriniz 128 bit SSL kullanılarak şifrelenmektedir. SSL bağlantısının aktif
olduğunu, sipariş işlemleri sırasında kart bilgilerinizi girdiğiniz sayfamıza
geçtiğinizde, tarayıcınızın adres çubuğunun hemen yanında görüntülenecek olan
kilit simgesinden anlayabilirsiniz.
HAVALE/EFT ÖDEMELERİ
İsterseniz siparişinize ait ödemenizi banka havalesi yoluyla
da yapabilirsiniz. Sipariş işlemlerinizi havale seçeneğini tercih ederek
tamamladıktan sonra, belirtilen tutarı aşağıdaki hesap numaralarımıza
göndermeniz yeterlidir. Siparişinizin en hızlı şekilde onaylanıp
gönderilebilmesi için, lütfen havale işlemini tamamladıktan sonra havale
bildirim formumuzu kullanarak bilgi veriniz.
Siparişi takip eden 3 iş günü içerisinde havalesi yapılmayan
siparişler iptal edilmektedir.
İADE KOŞULLARI
Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması
Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu
kanun-yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.
İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması
işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:
İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan
iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde
bulunmanız gerekmektedir. İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler
müşteriye geri gönderilecektir.
Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma
tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli
ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.
İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip
edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7)
günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir.
Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan
sonra iade edilme istekleri için 1 haftalık geri alım süresi işlememekte ve
ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 'un 4.Maddesine göre,
"Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan
niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan
beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren
mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden
itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme,
bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine
sahiptir.”
Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen
haklardan faydalanmak için;
Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden
farklıysa ya da, müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler
varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer.
Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde
bulunmalıdır.
Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir
raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının
olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.
CAYMA HAKKI
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 8. Maddesine göre,
müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir
sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek
sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.” . Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan
sonra, 7 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.